Archiv - Střet zájmů

Informace ke střetu zájmů

vloženo 8. duben 2015

Zákon č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ukládá veřejným funkcionářům povinnost oznamovat skutečnosti, které umožňují veřejnou kontrolu jejich činností konaných vedle výkonu funkce veřejného funkcionáře, veřejnou kontrolu majetku nabytého za dobu výkonu funkce a dalších příjmů, darů nebo jiného prospěchu, získaných za dobu výkonu funkce, popřípadě finančních závazků, které veřejný funkcionář má. Tyto skutečnosti jsou veřejní funkcionáři povinni zveřejnit v registru oznámení, do kterého má každý právo bezplatně nahlížet a pořizovat si z něj opisy a výpisy.

Veřejnými funkcionáři v oblasti územní samosprávy se podle zákona o střetu zájmů rozumí členové zastupitelstva obce, kteří jsou pro výkon funkce dlouhodobě uvolněni, nebo starosta obce a členové rady obce, kteří pro výkon funkce dlouhodobě uvolněni nejsou.

Zájemce o nahlédnutí do registru oznámení v elektronické podobě musí učinit následující kroky:
1) navštívit osobně evidenční orgán, kterým vede tajemník obecního úřadu a v obcích, kde tajemník obecního úřadu není , starosta,
2) vyplnit a předat evidenčnímu orgánu k ověření písemnou žádost (viz záložka na této internetové stránce

Formulář žádosti, která obsahuje
a) jméno žadatele,
b) příjmení žadatele,
c) rodné číslo žadatele,
d) místo trvalého pobytu žadatele,

3) po ověření žádosti bude žadateli vytvořen uživatelský účet, ke kterému obdrží přístupové jméno a heslo (tyto údaje pak podle zákona nesmí sdělit žádné další osobě),
4) zadat udělené přístupové jméno a heslo na této internetové stránce - záložka Vstup do registru
O každém nahlédnutí do registru je prováděn záznam.

Poučení pro žadatele:
Dle § 23 se přestupku dopustí fyzická osoba, která
a) používá nebo dále zpracovává údaje vedené v registru k jinému účelu než ke zjištění případného střetu zájmů při výkonu funkce veřejného funkcionáře podle § 13 odst. 5,
b) poruší povinnost mlčenlivosti podle § 14 odst. 3 o skutečnostech, o nichž se dozvěděla z údajů evidovaných v registru, nebo o osobách, které evidenčnímu orgánu sdělily skutečnosti nasvědčující nepravdivosti nebo neúplnosti údajů, uvedených v oznámeních evidovaných v registru,
c) uvede zjevně nepravdivé údaje do návrhu na zahájení řízení podle § 17,
d) neoprávněně sdělí třetí osobě uživatelské jméno a přístupové heslo k nahlížení do registru v elektronické podobě na centrální adrese prostřednictvím veřejné datové sítě.
Dle § 24 za přestupek podle § 23 lze uložit pokutu do výše 50 000 Kč.

Formulář čestné prohlášení

vloženo 8. duben 2015

Formulář čestné prohlášení

Zákon č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů

vloženo 8. duben 2015

Zákon č. 159/2006 Sb.

ŽÁDOST O NAHLÉDNUTÍ DO REGISTRU OZNÁMENÍ

vloženo 8. duben 2015

ŽÁDOST O NAHLÉDNUTÍ DO REGISTRU OZNÁMENÍ KE STAŽENÍ

Kontakt

Obec Jankov
Na náměstí 14
25703 Jankov

Tel.: 317 833 209
E-mail: info@obecjankov.cz
Datová schránka: yp4a679

Úřední hodiny OÚ:
Po: 8:00 - 11:30 12:00-17:00
Út: 8:00 - 11:30
St: 8:00 - 11:30 12:00-17:00
Čt: zavřeno
Pá: zavřeno

více informací »

Úřad bez bariér

Úřad bez bariér

QR kód aplikace Obce Jankov
ČEZ Distribuce – Plánované odstávky
GObec Jankov
Obecní úřad Jankov - idatabaze.czMěstské, obecní úřady - idatabaze.cz
TOPlist
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace